سه مطلب در یک عنوان


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

         سه مطلب در یک عنوان 

    کپسول آتش نشانی

 حتما" گاهی این سئوال در ذهنتان خطور کرده است ، چرا هیچوقت شکل کپسول آتش نشانی تغییر نمی کند و چرا هیچ کس برای تغییر شکل آن تلاش نکرده است؟

سرانجام شرکتی به نام YankoDesign یک کپسول آتش نشانی زیبا به جای کپسول آتش نشانی اسطوانه ای شکل سرخ رنگ که ما تاکنون دیده ایم ، طراحی وساخته است.

این شرکت درساخت این کپسول تنها به تغییر شکل آن بسنده نکرده ، بلکه در کنار ان تجهیزات هشداردهنده حریق وچراغهای رنگارنگ فلش نصب کرده است.

   خودرو   پرنده                    

این تصویر زیبایی از یک خودرو پرنده است. 

این خودرو را یک دانشجوی بلغاری طراحی کرده است. شکل آن برگرفته از اتومبل و قایق وهواپیما است.  درخصوص چگونگی حرکت آن  نمی توان اظهار نظر کرد ، زیرا در زیر آن هیچگونه چرخی دیده نمی شود.

بدون شک  سوخت این خودرو بنزین نیست  و حتما" سوخت پاک خواهد بود.

 

    صندلی همراه

شما بعضی وقتها برای انجام کار  خاصی مجبور می شوید ساعاتی را در صف انتظار بمانید و گاهی خسته می شوید وبه دنبال جایی برای نشستن می گردید وآرزو می کنید ای کاش یک صندلی در اینجا  بود و کمی می نشستیم.

ژاپنی ها این آرزوی شما را برآورده کرده اند ویک صندلی همراه طراحی کرده وساخته اند که شما در هرمکانی می توانید روی  آن بنشینید.

این صندلی نوعی لباس است که با باد کردن فوری آن همانطور که در تصویر می بینید ، هرلحظه  و در هرجایی که بخواهید می توانید روی آن بنشینید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,ساعت 20:15 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت